انواع بسته بندی سود پرکReviewed by پارس سود on Jul 30Rating: 3.0انواع بسته بندی سود پرک- پارس سودبسته بندی سود پرک به صورت اصولی - بسته بندی سود پرک 98 % - بسته بندی سود پرک مناسب صادرات - بسته بندی سود پرک با کیفیت - بسته بندی سود پرک

پارس سود سود پرک جامد را درانواع بسته بندی سود پرک شامل کیسه های دوجداره (لمینیت دار) و دوخت بسیار مناسب  و همچنین درصورت درخواست مشتریان ، پالت و شرینگ شده آماده تحویل می نماید.بسته بندی اصولی سود پرک یکی از نکات کلیدی و مهم در تولید، حمل و نقل و نگهداری آن می باشد، چراکه اگر سود پرک تولیدی در کیسه هایی با کیفیت پایین بسته بندی شود، هوا و رطوبت به داخل کیسه نفوذ کرده و موجب به همچسبیدگی و کلوخه شدن پرک های سود کاستیک می شود. این امر موجب کاهش و افت کیفیت سود پرک شده و از این محصول نمی توان استفاده نمود.

بسته بندی سود پرک به صورت :

۱٫ در بسته بندی سود پرک را در کیسه های ۲۵ کیلویی با عرض ۵۰*۸۰ و به وزن دو لایه ۶۰*۸۰ گرم بسته بندی می شود. این کیسه  ها حتما می بایست با استفاده از نخ محکم پلی استری دوخته شود زیرا اگر از نخ معمولی استفاده شود ، سود پرک به مرور نخ دوخت را دچار پوسیدگی نموده و در خود حل می نماید. بطوریکه با ورود هوا به داخل کیسه ها ، سود پرک تبدیل به کلوخ گردیده و با ترکیب هوا و هیدروکسید سدیم ماد کلوخه شده متورم و به مرور کیسه از هم شکافته و متلاشی می گردد. در جا به جایی این نوع سود به منظور جلوگیری از صدمات جسمی ، حتما می بایست اصول ایمنی و بهداشتی رعایت گردد. بنابراین هنگام کار با سود پرک به دستورالعمل های ایمنی کار با سود پرک توجه نمایید.

۲٫ کیسه جمبوبگ: در این نوع بسته بندی سود پرک به صورت ۴۰ کیسه ۲۵ کیلویی در یک کیسه یک تنی (جمبوبگ) بسته بندی می شود. کیسه جمبوبگ محافظ مناسبی برای جلوگیری از پارگی احتمالی کیسه ها بر اثر جا به جایی می باشد و همچنین از تابش مستقیم آفتاب به کیسه ها و نفوذ هوا به کیسه های آسیب دیده نیز جلوگیری نماید.