چگونگی تولید سود پرک پارس سود:

سود پرک یا کاستیک سودا (NaOH) از سود مایع پتروشیمی تولید می گردد بدین صورت که سود مایع ۵۰% طی فرآیند تولید پس از تبخیر آب موجود در آن به روش ممبران، به سود پرک با خلوص ۹۹-۹۸% تبدیل می گردد که مطابق با استانداردهای جهانی ست. پس از پروسه تولید سود پرک با انتقال به دستگاه های خنک کننده تبدیل به پولک سفید یا سود پرک جامد می شود. سود پرکک تولیدی در کیسه های دوجداره بسته بندی می شود.

سود پرک ماده ای سفید رنگ و به صورت پرک یا پولک می باشد که ماده اولیه مورد نیاز بسیاری از صنایع تولیدی داخل و خارج کشور است.

چنانچه پس از تولید سود پرک بصورت داغ در کاخانجات سود پرک در کیسه ها بسته بندی شود ، مقدار جزئی از مواد آن از کیسه لمینت دار به بیرون نشت کرده و حتما می بایست از دستکش استفاده شود. چنانچه دست با دستکش آلوده به چشم و صورت و یا هر قسمتی از بدن در تماس باشد، احتمال سوزش، تاول و صدمات دیگر را همراه خواهد داشت. توجه نمایید چنانچه با دست کیسه سود پرک را جا به جا می نمایید حتما فورا دست خود را شستشو دهید چون مواد گاها” به خاطر عدم کیفیت مناسب کیسه به بیرون نشت می کند

پس از طی پروسه تولید سود پرک به صورت اصولی بسته بندی و به  کارخانجات ، مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود. سود پرک پارس سود دارای کاربرد وسیع در تهیه مواد شیمیایی گوناگون از جمله صنعت نفت، صنعت شوینده ها، صنایع بهداشتی، صنعت سرامیک سازی، صنعت روغن خوراکی، صنعت الکل سازی، صنعت لبنیات، چرم، خودروسازی، کارخانجات پنبه و … است. سود پرک پارس سود همچنین در جدا سازی الیاف سلولز از لگینین و در تجزیه چوب و تولید خمیر در صنعت کاغذسازی نقش اساسی دارد. از دیگر موارد استفاده سود پرک  می توان به شیرین سازی زیتون، کنترل پسآب، چربی زدایی، رنگ رزی، تصویه آب، خنثی سازی اسید در باطری سازی، به عنوان عامل سفید کننده در منسوجات، شستشوی شیشه آلات، لکه بری سبزیجات و میوه ها، ترکیبات دارویی در داروسازی، بازیافت پلاستیک، سنتز الیاف مصنوعی ابریشم در صنعت نساجی، آبکاری فلزات، تهیه و تولید کاکائو و شکلات و کارامل، شستشوی مخازن و لوله های دستگاه های صنعتی و … اشاره کرد.

بسته بندی سود پرک:

سود پرک  در کیسه های دوجداره (لمینیت دار) پلی اتیلن و پروپیلن با دوخت مناسب بسته بندی می شود و بنا بر سفارش مشتری به صورت کیسه های ۲۵ کیلویی و یا کیسه جمبو بگ ۱ تنی (شامل ۴۰ کیسه ۲۵ کیلویی) می باشد، که بصورت پالت و شرینگ شده نیز عرضه می گردد.