پارس سود با بکارگیری از کارشناسان مجرب و تکنولوژی پیشرفته سودپرک درجه یک با کیفیت صادراتی را با بسته بندی مناسب و اصولی و قیمت مناسب خدمت مشتریان داخلی و خارجی عرضه می نماید. سودپرک درجه یک پارس سود دارای خلوص ۹۸% است که خالص ترین سودپرک موجود در بازار می باشد و طبق استانداردهای جهانی ست. سود پرک تولیدی این شرکت با استفاده از ماده اولیه سود مایع با کیفیت و عاری از هرگونه ناخالصی و با استفاده از ماشین الات به روز و پیشرفته تهیه می شود. به همین دلیل این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و رضایت مشتریان و خریدارن را به همراه داشته است.

سودپرک پارس سود کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی (فود گرید) دارد ، از این جهت که فاقد ناخالصی جیوه و آهن است. در سایر صنایع هم از سودپرک در تهیه مواد شیمیایی گوناگون، خنثی سازی اسید در خودروسازی، تصفیه آب ، صابون سازی، کنترل پسآب، بازیافت پلاستیک ، آبکاری فلزات ، نوشابه سازی ، کنسرو سازی ، تولید چرب گیرهای صنعتی ، صنایع الکل و آرایشی بهداشتی، صنایع دارویی ، صنایع شیر، صنعت کاغذ سازی ، صنعت چرم و نساجی ، صنعت الکل سازی، صنعت  رنگرزی و … استفاده می شود.

پارس سود سودپرک درجه یک خود را مطابق آنالیز و بدون کم و کاست از لحاظ کیفی به مشتریان خود ارائه می نماید و تضمین کیفیت آن در صورت مغایرت با آنالیز را نیز می دهد. شعار ما کیفیت درجه یک سودپرک و قیمت مناسب آن می باشد.

خرید سود پرک

جهت خرید سود پرک پارس سود می توانید درخواست  خرید خود را از طریق ایمیل یا فکس برای این شرکت ارسال نمایید و یا از طریق شماره های تماس برای استعلام قیمت سود پرک و یا خرید آن اقدام نمایید. کارشناسان فروش سود پرک پارس سود، آماده راهنمایی و خدمت رسانی به شما مشتری و متقاضی گرامی می باشند.