سود پرک صادراتی پارس سود با استفاده از خط تولید جدید و با بهره گیری از پرسنل مجرب در راستای تأمین نیاز صنایع داخل و خارج کشور و با هدفمندی صادراتی به تولید سود پرک (Caustic Soda Flakes)می پردازد. علت کیفیت بالای سود پرک پارس سود، استفاده از ماده اولیه سود مایع با کیفیت و عاری از ناخاصی های فازی و همچنین استفاده از تجهیزات به روز در فراِمد تولید سود پرک کاستیک می باشد. همچنین کیفیت مناسب بسته بندی و دوخت مناسب کیسه ها بر کیفیت سود پرک عرضه شده می افزاید.

محصول سود پرک پارس سود از کیفیت بالایی برخوردار است و براساس نتایج آزمون آزمایشگاه های معتبر بین المللی، خلوص آن برابر با %۹۸ تا ۹۹ می باشد که مناسب صادرات است و به متقاضیان مطابق با آنالیز ذکر شده بدون کم و کاست در داخل و خارج از کشور عرضه می گردد. بازرسی سود پرک تولیدی پارس سود توسط شرکت های بازرسی بین المللی از جمله SGS صورت می گیرد و برمبنای گزارش شرکت های بازرسی بین المللی تضمین می شود.

پارس سود، آمادگی دارد خالص ترین سود پرک صادراتی خود را به کلیه شرکتها، کارخانجات و صادرکننده های محترم با قیمت پایین تر از قیمت جهانی به کشورهای مختلف با انجام تشریفات امور گمرکی (اظهار صادراتی) در اسرع وقت تحویل نماید. کیفیت و خدمت رسانی پارس سود به گونه ایست که مشتریان خارجی با یک بار خرید از این واحد تولیدی، در دفعات بعدی نیز خواهان خرید از این برند سود پرک می شوند.

محل تحویل سود پرک صادراتی: تحویل مرز های خروجی کشور از جمله مرز سرخس، اینچه برون، دوغارون، مهران، باشماق، نودوز، بازرگان، بندر عباس و سایر مرز های خروجی کشور می گردد.

همچنین سود پرک پارس سود، نامی آشنا و شناخته شده در صادرات به کشور های ازبکستان، ترکمنستان، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، اکراین، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، ترکیه، دبی و … می باشد.