محور اصلی توسعه پارس سود بر کیفیت مواد اولیه و مشتری مداری استوار است. پارس سود ، سود پرک را با رعایت بسته بندی اصولی در بهترین کیسه های دو جداره ۲۵ کیلویی و با دوخت مناسب عرضه می کند . این کیسه ها دارای لایه داخلی پلی اتیلن و لایه بیرونی پلی پرو پیلن می باشند که مقاوم در برابر اسید ها و باز ها و نیز حرارت و گرما  است . در صورت درخواست مشتری به صورت جمبوبگ یک تنی و نیز پالت و شرینگ شده هم قابل ارائه است .

پارس سود ، آماده تحویل سود پرک در تهران درب کارخانه و نیز شهرستان ها می باشد و سابقه صادرات و تحویل سود پرک همراه با اظهار صادراتی در مرزهای خروجی از جمله مرز سرخس ، اینچه برون ، دوغارون ، مهران ، باشماق ، نودوز ، بازرگان ، بندر عباس و سایر مرز های خروجی کشور را دارد.

تهیه سود پرک

برای تهیه و تأمین سود پرک روش های گوناگونی وجود دارد،  در شهر تهران برای خرید سود پرک کاستیک می توان به شرکت های مختلف تولید کننده و فروشنده  سود سوزآور مراجعه نمود و سود پرک را با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت تهیه نمود . از  دیگر راه های تهیه و خرید سود کاستیک  پرک در تناژ های مختلف، استفاده از وب سایت های شرکت های مختلف تولید کننده سود پرک و  یا عرضه و تأمین کننده سود مایع است.  چنانچه هنگام نیاز به خرید سود پرک امکان دسترسی به وب سایت های فروشنده سود کاستیک و یا امکان مراجعه حضوری میسر نمی باشد، می توانید با تماس تلفنی و اعلام سفارش  خرید نسبت به درخواست خود اقدام نمائید.

پارس سود آمادگی دارد از تمامی کانال های ارتباط ارائه شده در بخش تماس با ما، نسبت به تأمین سود پرک و سود مایع شما اقدام نمایید.

ما مفتخریم سود پرک با خلوص ۹۸ درصد را مطابق آنالیز و بدون کم و کاست به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم.