پارس سود، سود پرک خود را در با کیفیت ترین کیسه سود پرک دوجداره شامل لایه بیرونی پروپیلن و لایه داخلی پلی اتیلن که از مقاوم ترین ماده ها در مقابل اسید ها و بازها هستند به مشتریان خود عرضه می دارد. کیفیت بالای بسته بندی سود پرک پارس سود و دوخت مناسب آن موجب می شود تا از نفوذ رطوبت و هوا به درون کیسه جلوگیری شده و عمر مفید سود کاستیک افزایش یابد.

کیسه های سود پرک با دوخت مناسب بسته بندی و بنا بر سفارش مشتری به صورت کیسه سود پرک ۲۵ کیلو گرمی و یا کیسه های جمبو بگ ۱ تنی (شامل ۴۰ کیسه ۲۵ کیلویی) ، و درصورت درخواست پالت و شرینگ شده نیز به مشتریان داخلی و خارجی ارائه می شوند.

چنانچه سود پرک تولیدی بصورت داغ در کاخانجات سود پرک در کیسه ها بسته بندی شود ، مقدار جزئی از مواد آن از کیسه لمینت دار به بیرون نشت کرده و حتما می بایست از دستکش استفاده شود. چنانچه دست با دستکش آلوده به چشم و صورت و یا  هر قسمتی از بدن در تماس باشد، احتمال سوزش، تاول زدگی و صدمات دیگر را همراه خواهد داشت. توجه نمایید چنانچه با دست کیسه سود پرک را جا به جا می نمایید حتما فورا دست خود را شستشو دهید چون مواد گاها به خاطر عدم کیفیت مناسب کیسه به بیرون نشت می کند .

پارس سود، سود پرک خود را با استفاده از سود مایع با کیفیت و با استفاده از تجهیزات و خطوط تولید به روز تولید می نماید . سود پرک تولیدی پارس سود در کیسه های دو جداره با کیفیت بسته بندی می شوند و به بازار عرضه می شوند. همه این عوامل موجب می شود سود پرک پارس سود، یکی از با کیفیت ترین سود پرک های موجود در بازار داخلی و صادراتی محسوب شود.

کیفیت شعار پارس سود می باشد و بسته بندی اصولی از مهم ترین نکته ها در بحث کیفیت است.