خالص ترین سود پرک
خالص ترین سود پرک با آنایز 98%Reviewed by پارس سود on Jul 30Rating: 3.5خالص ترین سود پرک - پارس سودخالص ترین سود پرک - سود پرک پارس سود - سود پرک با خلوص 98% - خالص ترین سود پرک برای صادرات - خالص ترین سود پرک در صنعت - خالص ترین سود پرک عاری از یون جیوه

پارس سود با تلاش شبانه روزی و با استفاده از نیروهای متخصص در تولید و فروش خالص ترین سود پرک با آناالیز تضمینی ۹۸٪ و با بهترین کیفیت بسته بندی آماده فروش خالص ترین سود پرک به مشتریان محترم می باشد. پارس سود آماده همکاری در جهت تأمین سود پرک مورد نیاز صنایع داخلی و همچنین صادرات سود پرک به کشورهای مختلف می باشد.

سدیم هیدروکسید  یا کاستیک سودا(Caustic Soda فرمول شیمیایی NaOH   ماده‌ای جامد و سفیدرنگ با دمای ذوب ۱۳۹۰درجه سانتی‌گراد و چگالی ۲٬۱۳ می‌باشد. این ماده، به سهولت می‌تواند رطوبت هوا را جذب نماید و به همین دلیل، باید هنگام حمل و نقل، تحت پوشش‌های حفاظتی لازم قرار گیرد. این ترکیب، در تماس با پوست، دارای اثر خورندگی است و برای جلوگیری از اثرات سوزانندگی آن، هنگام استفاده باید مورد توجه قرار گیرد.

سود پرک پارس سود با بهره گیری از عوامل متخصص و تکنولوژی مدرن دیواره های متخلخل (ممبران) تولید می گردد و از لحاظ عاری بودن از یون جیوه ، خالص ترین سود پرک برای مصرف در صنایع مختلف (خصوصا غذایی) محسوب می شود. این سود پرک همچنین عاری از آهن می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و براساس نتایج آزمون آزمایشگاه های معتبر بین المللی، خلوص آن برابر با %۹۸ تا ۹۹ می باشد که مناسب صادرات است. استفاده از ماده اولیه سود مایع با کیفیت بالا سبب شده است تا سود پرک تولیدی پارس سود، از کیفیت و خلوص بالایی برخوردار باشد. کیفیت سود کاستیک پارس سود به گونه ایست که خریداران و متقاضیان سود پرک، با یک با خرید از این برند، در دفعات بعدی نیاز به این ماده شیمیایی پر مصرف، خواهان خرید این برند سود پرک باشند.
بازرسی سود پرک تولیدی پارس سود توسط شرکت های بازرسی بین المللی از جمله SGS صورت می گیرد و برمبنای گزارش شرکت های بازرسی بین المللی کیفیت آن تضمین می شود.